Kaufland w programie partnerskim Payback

Od 26 kwietnia, klienci Kaufland będą mogli zbierać punkty Payback, które mogą wymieniać na zakupy lub nagrody, zarówno w sklepach sieci, jak i u innych partnerów programu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kaufland w programie partnerskim Payback

Od najbliższego czwartku klienci wszystkich sklepów Kaufland w Polsce będą mogli przy specjalnych stoiskach zarejestrować karty programu lojalnościowego Payback. Za każde 3 zł wydane na zakupy w Kauflandzie klient otrzymuje 1 punkt Payback. Dla kupujących przygotowano także specjalne promocje - dotychczasowi uczestnicy programu mogą otrzymać 200 punktów za pierwszą transakcję w Kauflandzie, a nowi uczestnicy 200 punktów promocyjnych za transakcję i rejestrację.

– Dołączenie Kauflandu do Payback z pewnością zwiększy skalę programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – komentuje Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.

Kaufland ma w Polsce ponad 200 sklepów.

Payback to multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Program jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"