Pepco wybrało agencję do współpracy na 18 rynkach

Fullsix Media Hub, agencja mediowa działająca w ramach Havas Media Network, zwyciężyła w rozstrzygniętym przetargu mediowym Pepco i tym samym będzie kontynuować trwającą od czterech lat współpracę w zakresie kompleksowego planowania i zakupu mediów.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Pepco wybrało agencję do współpracy na 18 rynkach
Pepco i Fullsix Media Hub

W wyniku rozstrzygnięcia trwającego kilka miesięcy przetargu Fullsix Media oraz Pepco będą kontynuować współpracę obejmującą planowanie, optymalizację oraz zakup mediów online i offline.

Fullsix Media Hub z siedzibą w Warszawie będzie koordynować w tym zakresie 18 rynków, na których obecna jest marka: Polska, Rumunia, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Litwa, Łotwa, Estonia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Grecja, Niemcy oraz Bośnia i Hercegowina, gwarantując spójność i standaryzację procesów, szybkość wdrożeń oraz skuteczny transfer wiedzy.

Pepco wybrało agencję

Obecna, trzyletnia umowa została zawarta w 2021 roku i dzięki wygranemu przetargowi współpraca zostanie wydłużona o kolejne trzy lata, począwszy od 2026 roku.

Wygrana w przetargu otwiera kolejny etap współpracy, skoncentrowany na transformacji cyfrowej Pepco. Działania Fullsix Media będą oparte na strategii, analizie danych oraz automatyzacji przy wykorzystaniu platformy Havas Converged.AI, co w połączeniu z doświadczeniem agencji w obszarze retail przełoży się na dalszy rozwój marki Pepco.

– Rozwój cyfrowy i umiejętne wykorzystanie danych są dziś kluczowe dla skutecznej komunikacji w retailu. Dlatego zależało nam na partnerze, który łączy doświadczenie w planowaniu mediów z nowoczesnymi narzędziami analitycznymi. Fullsix Media udowodniła, że potrafi przełożyć innowacje na realny efekt biznesowy – przekazała mediom Agnieszka Olejniczak, marketing director Pepco.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny