Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco. Akcja - prowadzona pod hasłem „Więcej za mniej... codziennie!” - obejmuje też prasę, outdoor i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)

Reklamy Pepco mają podkreślać rodzinny charakter tych sklepów oraz niskie ceny oferowanych w nich ubrań i innych produktów. W kampanii pojawia się też informacja, że sieć liczy już prawie 500 sklepów. To największa jak dotąd akcja reklamowa Pepco.

- Działania marketingowe idą w parze z rebrandingiem sklepów, które mają jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów. Wprowadzane zmiany wpłyną m.in. na ułatwienie nawigacji podczas zakupów, odświeżenie, uproszczenie i unowocześnienie materiałów komunikacyjnych czy zapewnienie kącików do zabawy dla najmłodszych - opisuje Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco Poland.

Akcja reklamowa potrwa do końca tego miesiąca. Obejmuje telewizję (dwie wersje spotu emitowane m.in. w największych stacjach), prasę, outdoor i internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja V&P.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele