Pepsi w butelkach w 100% z recyklingu

Od teraz butelki napoju Pepsi produkowane będą z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu (tzw. rPET). Zmianę wspiera kampania reklamowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pepsi w butelkach w 100% z recyklingu

W listopadzie 2021 roku do produkcji w polskich zakładach firmy trafiły butelki w całości wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego z ponownego przetworzenia. "Zmiana ta czyni Pepsi pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych w Polsce, której wszystkie butelki będą produkowane z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu"- podano w komunikacie marki.

grafika

W ten sposób firma przyczynia się do realizacji założeń gospodarki obiegu zamkniętego, w której surowce mogą być wykorzystywane wielokrotnie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nestle-pepsico-reflex-recykling ##

Czym jest plastik rPET?

Butelki rPET powstają ze zużytych opakowań plastikowych, które z żółtych pojemników trafiają do selektywnej zbiórki i zostają przetworzone na nowe opakowania. Dzięki temu skutecznie zapewnia się takiej butelce kolejny cykl życia, a jednocześnie obniża poziom emisji gazów cieplarnianych (GHG).

PepsiCo szacuje, że wprowadzenie butelek w 100% wykonanych z rPET obniży emisję GHG w Europie nawet o 40 proc. w przeliczeniu na jedną butelkę.

– Marka Pepsi angażuje się w inicjatywy prośrodowiskowe. Stajemy się pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych w Polsce, która wprowadza butelki wykonane w 100% z rPET w ramach całego portfolio. Zależy nam na zbudowaniu świadomości wśród konsumentów, jak ważne są podejmowane przez nich kroki na rzecz redukcji odpadów oraz ochrony środowiska. Jednym z nich może być wybór produktów w opakowaniach pochodzących z ponownego przetworzenia, ponieważ w ten sposób ograniczamy ilość surowców pierwotnych, a jednocześnie przyczyniamy się do ograniczania poziomu emisji gazów cieplarnianych – powiedział Kamil Andrzejewski, starszy kierownik marki Pepsi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pepsico-neutralnosc-wodna-do-2030-net-water-positive ##

Zmiana wsparta kampanią

Nowe opakowania 100% rPET dla napoju Pepsi promowane będą w ramach silnej kampanii marketingowej pod hasłem "Nic nie smakuje lepiej niż butelka wykonana w 100% z recyklingu". W ten sposób marka będzie zwracać uwagę konsumentów na możliwość wyboru napoju w opakowaniach pochodzących w 100% z materiału przetworzonego rPET.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pepsico-wyniki-trzeci-kwartal-2021r ##

Reklama stworzona przez Blur Films, w reżyserii Marca Corominasa, pokazywana będzie w telewizji, mediach cyfrowych i sieciach społecznościowych. Kampanii towarzyszyć będą materiały wizualne dostępne w punktach sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"