Pepsi dziękuje za „Wyzwanie smaku” (wideo)

W ostatnim etapie tegorocznej kampanii „Wyzwanie smaku” Pepsi dziękuje konsumentom za udział w akcji oraz ujawnia jej wyniki. Działania przygotowały i realizują firmy Graffiti, OMD Media Direction, Digital One i Questia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pepsi dziękuje za „Wyzwanie smaku” (wideo)

W ramach tegorocznej odsłony „Wyzwania smaku” konsumenci mogli wybierać z dwóch nieoznaczonych kubków (w jednym była Pepsi, w drugim Coca-Cola) napój, który bardziej im smakuje. Kampania objęła też cykl imprez muzycznych w miejscowościach wypoczynkowych (zobacz szczegóły).

W trafiających właśnie do emisji finałowych reklamach Pepsi dziękuje za udział w akcji oraz informuje, że napój ten wybrało więcej niż 60 proc. z ponad 100 tys. uczestników „ślepych testów”.

- Kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji „Wyzwania smaku” Pepsi ma przede wszystkim pokazać, jak świetnie bawiliśmy się z konsumentami na eventach w całej Polsce. W ten sposób chcemy podsumować lato pełne wrażeń i podziękować wszystkim, którzy tak chętnie podjęli „wyzwanie smaku” - komentuje Magda Kuźnik, senior brand manager w Pepsi Poland.

grafika

Obecny etap kampanii obejmuje telewizję oraz internet (bannery w serwisach, aktywności na facebookowym fanpage’u Pepsi). Potrwa do 19 października.

Polską wersję spotu przygotowała agencja Graffiti, za działania w internecie odpowiada agencja Digital One, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Questia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów