Pepsi Light Lemon po raz pierwszy w puszce 250 ml

Nowa odsłona orzeźwiającej Pepsi Light Lemon! Cytrynowa wersja niskokalorycznego napoju to pierwsza w Polsce propozycja marki Pepsi w smukłej puszce typu slim o pojemności 250 ml. Puszkę dla globalnej marki napojów wyprodukowała firma Ball Packaging Europe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupę docelową Pepsi Lemon Light w puszce o pojemności 250 ml typu slim stanowią mieszkanki miast w wieku 25-49 lat. Nowe poręczne opakowanie napoju jest skrojone na miarę potrzeb nowoczesnych konsumentek – pojemność 250 ml to idealna wielkość do szybkiego zaspokojenia pragnienia. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi i smukłym kształtom puszka typu slim świetnie pasuje do kobiecej dłoni oraz z łatwością mieści się w damskiej torebce. Poza tym, jak pokazują badania, konsumenci coraz częściej wybierają napoje w mniejszych opakowaniach. Poszerzenie oferty o produkty w puszce o pojemności 250 ml to kolejny ukłon w stronę coraz bardziej wrażliwych na cenę współczesnych nabywców zorientowanych również na wygodę i funkcjonalność opakowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"