Organizator Super Bowl - NFL - poinformował, że Pepsi kończy umowę o sponsoring przerwy w trakcie finałowego meczu. Informacja pojawiła się po tym, jak amerykańska liga zdecydowała się rozszerzyć tę 12-minutową przerwę muzyczną w trakcie rozgrywek.
Podczas ostatniego finału, 13 lutego br. podczas przerwy muzycznej sponsorowanej przez Pepsi wystąpiły gwiazdy hip-hopu, m.in. Dr. Dre, Eminem i Snoop Dogg.
Pepsi była sponsorem Super Bowl od 2012 roku. Firma nie skomentowała tych doniesień.
Zagraniczne serwisy informują, że dotychczasowa dziesięcioletnia umowa sponsorska Pepsi z NFL – która obejmowała koncert w przerwie meczu Super Bowl oraz inne regularne i playoffowe reklamy - była warta 2 miliardy dolarów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nbc-wyprzedalo-caly-czas-reklamowy-przy-super-bowl-7-1-mln-dol-za-spot,7170041315063937a ##

Branża marketingowa szacuje, że NFL, który szuka sposobów na rozszerzenie muzycznego pokazu przerwy, wycenia teraz jej sponsoring na ok. 50 milionów dolarów.
Podczas gdy Pepsi rezygnuje ze sponsoringu muzycznego w przerwie meczu, pozostaje sponsorem gry w NFL w ramach nowej długoterminowej umowy.
Według iSpot.tv, NFL zarobił 8,5 miliarda dolarów przychodów z reklam na tegorocznym Super Bowl, podczas wszystkich meczów i powiązanych programów ligowych w 2022 roku.











