Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br. Pierwsze trzy odcinki nowej serii programu obejrzało średnio 1,09 mln osób, co zapewniło stacji 12,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 15 września br. Oglądało go 1,12 mln osób.
Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku
„Perfekcyjna pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zyskała 80 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji reality-show oglądało średnio 1,01 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,89 proc. oraz 15,04 proc. udziału.

TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, a jego udział plasuje się na poziomie 11,01 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,82 proc.) oraz Jedynka („Kulisy II wojny światowej”; 5,95 proc.). Identyczna kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Program produkuje firma Golden Media Polska.











