Perfumy Jean Paul Gaultier pierwszy raz w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa perfum Jean Paul Gaultier. Akcję - obejmującą też perfumerie Sephora - przygotowały firmy dsk i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Jean Paul Gaultier reklamowany jest męski zapach „Le Male”. Akcja ma na celu wzmocnienie jego wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży.

W ramach kampanii 15-sekundowy spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a perfumy Jean Paul Gaultier „Le Male” są eksponowane w perfumeriach z sieci Sephora. Akcję przygotowały agencja reklamowa dsk (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów