Personalne zmiany w HP

Witold Tomaszek objął stanowisko Dyrektora Działu Konsumenckiego w Dziale Druku i Przetwarzania Obrazu w HP Polska.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategię, marketing i sprzedaż na rynku konsumenckim.

Witold Tomaszek jest absolwentem Politechniki w Łodzi. Ukończył studia podyplomowe z informatyki w De Montfort University Leicester, Anglia oraz program MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. W HP pracuje od 1997, na początku pracował jako sprzedawca do klientów korporacyjnych oraz menedżer produktów druku. Od 2002 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu w dziale Druku i Przetwarzania Obrazu. Wcześniej przez półtora roku pracował w Xerox Polska.

Witold Tomaszek ma 36 lat, jest żonaty, ma córkę i syna. Jest miłośnikiem dobrej kuchni. Interesuje się też sportem - gra w tenisa i brydża sportowego.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji