Peugeot Polska postawił na Brand Support

Agencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. Agencja odpowiada za budowanie relacji marki Peugeot z konsumentami i dealerami na polskim rynku.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

 Pierwszy z wygranych przetargów obejmuje przygotowanie strategii i koncepcji oraz wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego do klientów oraz dealerów marki Peugeot. Celem projektu jest wzmocnienie więzi między konsumentami a marką oraz pogłębienie relacji dealer–klient. Koncepcja programu oparta została na technologicznie zaawansowanej platformie CRM, przygotowanej na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród 53 dealerów Peugeot w całym kraju. Brand Support odpowiada również za zaprojektowanie identyfikacji wizualnej programu, zgodnej z wprowadzonym przez francuski koncern 8 stycznia br. nowym wizerunkiem marki. Do zadań agencji należy także wdrożenie programu we współpracy z centralą Peugeot Polska oraz jego kompleksowa obsługa.

W ramach budowania relacji marki z klientami, agencja odpowiedzialna jest również za przygotowanie ekskluzywnego pisma konsumenckiego „Peugeot Experience Magazine”. Pierwszy numer kwartalnika przeznaczonego dla posiadaczy samochodów Peugeot ukaże się na przełomie maja i czerwca br. Brand Support kompleksowo realizuje projekt, odpowiadając za przygotowanie szaty graficznej, redakcję tekstów, skład, druk oraz dystrybucję magazynu.

Oferta Brand Support okazała się najlepsza także w przetargu na kompleksową obsługę kampanii direct mailing. Współpraca agencji z nowym klientem dotyczyć będzie kreacji, produkcji oraz dystrybucji wysyłek tradycyjnych związanych z akcjami marketingowymi marki Peugeot. Agencja zaprojektowała spójny layout mailingów według nowej identyfikacji wizualnej marki, jak również nową koncepcję kreatywną prezentacji oferty Peugeot. Agencja zajmie się realizacją wszystkich kampanii direct w 2010 roku. Pierwszy realizowany mailing dotyczyć będzie nowego modelu Peugeot 5008, który na rynku pojawi się wiosną.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online