PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
Michał Nowosielski: Tej reklamy nie wymyśliła agencja, lecz klient (opinia)
Reklama PGE z Powstaniem Warszawskim to przykład zbytniej pewności siebie i powierzchownego wykształcenia ludzi w agencjach (opinie)
Monika Płużańska kierownikiem wydziału marketingu w PGE
PGE zmienia hasło kampanii nawiązującej do Powstania Warszawskiego. „Nie chcieliśmy nikogo urazić”
PGE tłumaczy reklamę: to nie powstaniec warszawski, tylko członek grupy rekonstrukcyjnej. Eksperci: kampania jest obrazoburcza i prymitywna
CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE
CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej
K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej
Havas Warsaw, K2, Just i FCB walczą o obsługę reklamową PGE
15 firm w przetargu na obsługę eventową PGE Polskiej Grupy Energetycznej
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
PGE Obrót wybiera w przetargu agencję kreatywną do stałej współpracy
PGE Obrót wybiera w przetargu agencję kreatywną do stałej współpracy
Michał Witkowski po 7 miesiącach zakończył pracę w PGE
Michał Witkowski po 7 miesiącach zakończył pracę w PGE