PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła akcję „Dajemy zielone światło na #greenwashing”. W jej ramach do 22 grudnia można umyć samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie. Akcję wspiera kampania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna rozwija swoją strukturę e-mobility i ma już punkty ładowania aut elektrycznych w 19 miastach w całej Polsce. Wszystkie zasilane są w energią elektryczną wytworzoną w elektrowniach wiatrowych, wodnych i słonecznych. Gwarantuje to zawarta we wrześniu umowa między spółkami PGE Nowa Energia oraz PGE Energia Odnawialna, na mocy której energia elektryczna w stacjach ładowania Grupy PGE pochodzi w 100 proc. ze źródeł odnawialnych.

- Konsekwentnie rozwijamy naszą infrastrukturę e-mobility zapewniając komfort i bezpieczeństwo użytkownikom pojazdów elektrycznych. Posiadamy już ponad 60 punktów ładowania w 19 miastach w całym kraju, z których płynie energia elektryczna pochodząca wyłącznie z OZE. Jednocześnie dbamy nie tylko o środowisko, ale także o same pojazdy elektryczne, dlatego zdecydowaliśmy się na tę dość niestandardową akcję - mówi Maciej Szczepaniuk, rzecznik prasowy Grupy PGE.

Od poniedziałku przez cały tydzień w dwóch punktach sieci RoboWash w Warszawie (Al. Solidarności 15, w godz. 8-21 oraz ul. Czarnomorska 18, w godz. 7-22) można umyć za darmo swój samochód elektryczny. Na każdej z nich utworzono stanowisko przeznaczone wyłącznie dla samochodów elektrycznych, na którym znajduje się logo PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Użytkownik samochodu elektrycznego może skorzystać z programu mycia. Akcja promocyjna nie obejmuje pojazdów funkcjonujących w formule e-carsharingu.

- Mamy energię do zmian, dlatego chcemy umacniać pozycję lidera transformacji energetycznej, a elektromobilność jest jej bardzo ważnym elementem. Dzisiaj e-mobility to cała sieć zależności i rozbudowany ekosystem. Nasza akcja, polegająca na darmowym myciu samochodów elektrycznych, która promuje ten ekologiczny środek transportu, jest doskonałym uzupełnieniem całego ekosystemu. Hasło „greenwashing” to dla nas przede wszystkim ekologia, środowisko i - już zupełnie dosłownie - zadbany samochód elektryczny - dodaje Szczepaniuk.

grafika

Akcja „Dajemy zielone światło na greenwashing” to uzupełnienie działań marketingowych prowadzonych od listopada w ramach kampanii „Mamy energię do zmian”. Nowa kampania PGE ma charakter wizerunkowo-produktowy i składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmuje zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma.

Kampania jest prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VOD. Działaniami wspierającymi są reklama w prasie i OOH oraz display w internecie. Do promocji wykorzystywane są także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.

W spotach reklamowych prezentowane są kreacje pracowników oraz klientów PGE, którzy w trakcie wykonywania zarówno swoich służbowych, jak i codziennych obowiązków, podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian, jaki obrała Grupa. Entuzjazm ten udziela się także klientom, którzy mogą korzystać z ekologicznych rozwiązań oferowanych przez PGE.

W kampanii szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę.  W spotach wizerunkowych prezentowane są najważniejsze przedsięwzięcia PGE z zakresu zielonej energetyki, m.in. zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych, farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, jak również wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE już za kilka lat staną na Morzu Bałtyckim. Natomiast w spocie produktowym przedstawione są nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, eBOK oraz PGE e-Sklep. Dodatkowo, w trakcie trwania kampanii, PGE e-Sklep oferuje klientom specjalną promocję.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności PGE, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.

Kampania wizerunkowa PGE potrwa do 31 grudnia 2019 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu