PGE Obrót promuje aplikację Moje PGE i ogłasza konkurs

Spółka PGE Obrót rozpoczęła kampanię promującą aplikację Moje PGE. Akcji towarzyszy też konkurs.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PGE Obrót promuje aplikację Moje PGE i ogłasza konkurs
PGE ruszyła z nową kampanią

PGE Obrót zaprasza do udziału w konkursie Moje PGE. Jego celem jest zachęcenie klientów do korzystania z nowej aplikacji, która ułatwia realizowanie wszystkich spraw związanych z umową na prąd od PGE. Nagrodami głównymi są vouchery na wakacje o wartości 20 tys. złotych.

Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać lub pobrać nową aplikację "Moje PGE", wypełnić formularz zgłoszeniowy, zaakceptować regulamin konkursu, wyrazić zgodę na eFakturę i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe na dedykowanej stronie.

– Chcemy, aby jak najwięcej naszych klientów korzystało z nowej aplikacji Moje PGE i przekonało się o jej zaletach. Konkurs to dodatkowa zachęta, by poznać jej możliwości i przekonać się, jak dzięki aplikacji można szybko, intuicyjnie i bez wychodzenia z domu zrealizować sprawy związane z umową na prąd – mówi Sebastian Janda, prezes zarządu PGE Obrót.

W aplikacji Moje PGE klienci mogą m.in. opłacić rachunki, sprawdzić zużycie, czy zgłosić awarię. Dostają również powiadomienia o wystawieniu nowych rachunków i przypomnienia o nadchodzących terminach płatności.

Kampanię promocyjną wspierają też działania w internecie, mediach społecznościowych oraz w radiu.

Konkurs Moje PGE – pobierz nową aplikację Moje PGE

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów