PGE Obrót wybiera agencję digital

Spółka PGE Obrót (należy do Polskiej Grupy Energetycznej) wybiera w przetargu agencję digital, z którą będzie współpracować w całym 2024 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Warunkiem udziału w nim jest wpłata 55 tys. zł wadium.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań wybranej przez PGE Obrót agencji będzie należeć wsparcie w kluczowych obszarach takich jak, tworzenie strategii digitalowej, doradztwo i planowanie kampanii mediowych, negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowej w mediach internetowych, analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.Działania będą realizowane w internecie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy  - do końca grudnia 2024 roku. 

Celem zaplanowanych przez PGE Obrót kampanii jest m.in. sprzedaż i promocja ofert i usług z portfela produktowego PGE Obrót,  pozyskiwanie leadów sprzedażowych za pośrednictwem formularzy znajdujących się na stronach www oraz za pośrednictwem działań afiliacyjnych, m.in. porównywarek internetowych. 

PGE zaznacza już na etapie przetargu, że realizowane dla niej reklamy digital nie mogą obejmować: kanałów kontrowersyjnych, takich, które mogą naruszać godność człowieka lub ogólnie przyjęte zasady, panujące w społeczeństwie. Nie mogą pojawiać się w miejscach propagowania nienawiści na tle rasowym, etnicznym, wyznaniowym czy promującym pornografię, hazard.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 30 października br. jest wpłata 55 tys. zł wadium. O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (30 proc.) i ocena merytoryczna (70 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie