Wybrana przez PGE agencja ma zająć się m.in. doradztwem strategicznym, doradztwem specjalistycznym, media relations, issue management, Public Affairs, doradztwem w zakresie budowania wizerunku członków zarządu PGE, doradztwem z zakresu komunikacji marketingowej sponsoringu sportu i kultury PGE, koordynacją działań komunikacyjnych oraz z zakresu komunikacji marketingowej i promocji projektów CSR.
Będzie też opracowywać treści pod katem wykorzystania w kanałach social media. PGE oczekuje stałej współpracy w zakresie najlepszych praktyk Public Relations, dyspozycyjności po stronie agencji oraz udziału w spotkaniach inicjujących i wykonawczych z menadżerami PGE w obszarze działań biznesowych i w obszarze PR, a także inicjowania publikacji w mediach, aranżowania wywiadów z pracownikami PGE, informowania dziennikarzy o działaniach związanych z działalnością PGE – w koordynacji z biurem prasowym spółki.

Do przetargu mogą zgłosić się jedynie te agencje, które w okresie współpracy z PGE nie będą wykonywać zleceń powodujących konflikt interesów z interesami GK PGE.
Z wybraną w przetargu agencją PGE będzie współpracować przez 2 lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 9 sierpnia.











