PGE Obrót chce nawiązać współpracę z agencją digitalową, której zadaniem będzie wsparcie w kluczowych obszarach takich jak, tworzenie strategii digitalowej, doradztwo i planowanie, negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowej w mediach internetowych, analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.
Celem zaplanowanych przez spółkę działań, do realizacji których PGE chce wybrać agencję digital jest m.in. sprzedaż i promocja ofert i usług z portfela produktowego PGE Obrót, pozyskiwanie leadów sprzedażowych, działania zasięgowo-wizerunkowe zwiększające ruch na stronie gkpge.pl.
Agencje zainteresowane udziałem w przetargu wraz z ofertą powinny podać przykłady i referencje zrealizowanych sprzedażowych kampanii internetowych, nie wcześniej niż z przed roku 2019 wraz ze statystykami/wynikami kampanii oraz przygotować case study na temat kampanii w internecie, promujące produkt „Fotowoltaika z PGE”.

Budżet PGE Obrót na zaplanowane działania internetowe wynosi 1,9 mln zł netto (bez VAT). Budżet tren uwzględnia zakup mediów, wynagrodzenie/prowizję agencji oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia.











