PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

Celem przetargu jest pozyskanie przez PGE agencji PR do świadczenia usług polegających na doradztwie strategicznym, doradztwie specjalistycznym, media relations, issue management, public affairs. 

Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacyjnej, doradztwem komunikacyjnym, współtworzeniem przy udziale PGE oraz innych podmiotów współpracujących z PGE krótko i długookresowych planów działań public relations, doradztwem specjalistycznym. 

Będzie też doradzać w zakresie media relations, w zakresie issue management, w zakresie public affairs. Będzie koordynować działania komunikacyjne PGE oraz doradzać w zakresie komunikacji marketingowej sponsoringu sportu i kultury PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Z wybraną agencją PGE będzie pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60 proc.) i zadanie przetargowe (40 proc.). 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 4 marca br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa