W PGNiG Termika nowy szef komunikacji. Przeszedł z warszawskiego ratusza

Funkcję dyrektora komunikacji w spółce PGNiG Termika objął Bartosz Milczarczyk. Wcześniej stanowisko to zajmował Kamil Szafrański.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W PGNiG Termika nowy szef komunikacji. Przeszedł z warszawskiego ratusza
Bartosz Milczarczyk

Bartosz Milczarczyk ma 15 lat doświadczenia w komunikacji, media i public relations. Przez 6 ostatnich lat jako wicedyrektor biura turystyki w stołecznym ratuszu odpowiadał za promocję turystyczną Warszawy na rynkach międzynarodowych.

Przedtem, przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym stołecznego magistratu. Odpowiadał wtedy m.in. za kontakty urzędu z mediami i nadzorował pracę kilkunastu osób zatrudnionych w wydziale prasowym.

Pracę w branży komunikacji rozpoczynał w 2008 roku od działu marketingu w Wodociągach Warszawskich, był tam r.ownież rzecznikiem prasowym. Pracował tam 3 lata. 

Bartosz Milczarczyk jest wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji