Photoshopowe pomyłki reklamują Snickers w „Sports Illustrated". Znajdź 11 błędów

W najnowszym numerze „Sports Illustrated” Sniskers udowadnia, że niedobrze być głodnym. Zgłodniały spec od Photoshopa potrafi zepsuć najlepszy retusz, a facet od dmuchawy poważnie nadwerężyć urodę modelki. Za kampanię odpowiada agencja BBDO New York.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Marka Snickers postanowiła w niekonwencjonalny sposób wykorzystać miejsce na reklamę, które wykupiła na dwóch ostatnich stronach okładki najnowszej edycji „Sports Illustrated Swimsuit”.

Na czwartej stronie okładki znane batoniki promuje zdjęcie modelki nie pozostawiające wątpliwości, że zostało poddane poważnej korekcie za pomocą programu Photoshop. Przedstawiona na fotografii dziewczyna jest sztucznie idealna, jednak zdjęcie psuje kilka szczegółów, między innymi zupełnie „wyjęta z kontekstu” dłoń na ramieniu modelki.

grafika

Okazuje się, że to zamierzony zabieg, o czym świadczy widniejący na zdjęciu wizerunek Snickersa i hasło mówiące o tym, że specjaliści od retuszu zdecydowanie nie są w formie, gdy są głodni. Publikując przewrotną reklamę Snickers zaznacza, że dłoń na ramieniu modelki to nie jedyna „photoshopowa” wpadka na zdjęciu, i zachęca użytkowników do odnalezienia innych szczegółów psujących kompozycję oraz wskazania ich na Twitterze. Snickers zapowiada, że w sumie błędów jest 11.

Trzecia strona okładki najnowszego „Sports Illustrated” także należy do reklamy Snickersa, i jest częścią tej samej kampanii przygotowanej przez agencję BBDO New York. Tym razem zdjęcie przedstawia modelkę, której twarz i cała postać jest atakowana wściekłymi podmuchami wiatru pochodzącymi z urządzenia służącego zwykle do wywoływania lekkiego podmuchu zapewniającego zdjęciu dynamikę. Tym razem zdecydowanie coś poszło nie tak, a hasło reklamowe Snickersa wyjaśnia przyczynę: Operator dmuchawy też może zbzikować, kiedy jest głodny.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą