PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym firmy farmaceutycznej PhytoPharm Klęka. Działania mediowe, advocacy oraz z zakresu analityki danych będą realizowane we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PhytoPharm w gronie klientów Value Media
Nowy klient Value Media

Value Media w drodze wygranego przetargu objęło kompleksową obsługę mediową wszystkich marek z portfolio PhytoPharm.

Agencja odpowiada za strategię mediową, zakup mediów oraz analitykę opartą na danych jak i koordynację działań realizowanych z agencjami Labcon oraz Salestube.


Kluczowe znaczenie w wyborze agencji miało podejście data powered, curiosity driven skupione na analizie danych i opartych na nich rekomendacjach.

Strategia mediowa opiera się na szczegółowej analizie potrzeb poszczególnych marek (m.in. Biostymina, Fiorda, Dentosept) oraz ich grup docelowych. Działania realizowane będą szeroko w mediach online oraz offline z uwzględnieniem kampanii telewizyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej