4F zamiast adidasa będzie ubierać piłkarzy Piasta Gliwice

Marka odzieżowa 4F (należy do firmy OTCF) została partnerem technicznym klubu piłkarskiego Piast Gliwice. Kontrakt podpisano na cztery sezony.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy zarówno wsparcia pierwszej drużyny klubu, jak i zespołów młodzieżowych akademii piłkarskiej Piasta Gliwice. Wszyscy otrzymają stroje meczowe, komplety treningowe i akcesoria z kolekcji 4F Teamwear - przygotowano trzy komplety strojów meczowych. Zawodnicy będą korzystali z nich od początku letniego okresu przygotowawczego.

W komunikacie podkreślono, że nowe stroje będą produkowane przez 4F w Polsce. - Wyrażamy dużą satysfakcję z podjęcia współpracy z firmą 4F. To uznana marka i jeden z liderów na rynku odzieżowym, który ubiera najlepszych polskich sportowców wszystkich dyscyplin. Ważnym aspektem jest dla nas także to, że dzięki tej umowie wspieramy polski rynek - komentuje Grzegorz Bednarski, prezes Piasta Gliwice.

- Zaufanie, jakim obdarzył nas Piast Gliwice to duże wyróżnienie ale również wyzwanie i mobilizacja. Liczymy, że nasz sprzęt będzie towarzyszył zawodnikom z Gliwic w osiąganiu kolejnych sportowych sukcesów w Polsce oraz w europejskich pucharach - mówi Justyna Tomczyk, członek zarządu OTCF.

Poprzednio piłkarze Piasta Gliwice grali w strojach adidasa. Sponsorem tytularnym klubu jest miasto Gliwice, a sponsorami głównymi - Betclic, Kar-Tel i FlyingAtom, klub ma też kilkunastu sponsorów i partnerów niższej rangi.

W zeszłym sezonie Piast zajął piąte miejsce w PKO BP Ekstraklasie, największym sukcesem w jego historii jest mistrzostwo Polski w sezonie 2018/19.

4F od połowy ub.r. ubiera piłkarzy Korony Kielce, którzy niedawno po wygranych barażach awansowali z Fortuna 1 Ligi do Ekstraklasy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech