Piast Niepasteryzowane: Wypełnione świeżością

Rusza kampania reklamowa piwa Piast Niepasteryzowane. Akcję pod hasłem „Wypełnione świeżością” przygotowała agencja reklamowa S4.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa piwa Piasta Niepasteryzowanego podkreśla jego wyjątkowy smak. Akcja pod hasłem „Wypełnione świeżością” wspiera wprowadzenie tej limitowanej edycji do sprzedaży, drugi rok z rzędu w okresie wiosenno-letnim.

grafika

Działania reklamowe Piasta Niepasteryzowanego obejmują materiały POS w punktach sprzedaży na Dolnym Śląsku. Akcję przygotowała agencja reklamowa S4.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"