HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej

OSM Piątnica wprowadziła do sprzedaży nowe produkty mleczne pod submarką Piątnica Roślinna. Identyfikację wizualną nowej linii przygotowała agencja HiBrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej

Na półki trafiła nowa linia produktów Piątnicy. Producent zdecydował się poszerzyć portfolio o produkty w pełni roślinne. Zespół HiBrands stworzył identyfikację graficzną nowej submarki Piątnica Roślinna i zaprojektował opakowania napojów.

- Znaleźliśmy prosty i  czytelny dla odbiorców język graficzny, który z jednej strony oddaje charakterystyczną dla marki Piątnica naturalność i bezpośredniość a z drugiej wpisuje się w kody i symbolikę współczesnych kategorii produktów roślinnych – mówi Paweł Frej, general creative director w HiBrands.

Pierwsze produkty Piątnicy Roślinnej: Napój owsiany i Napój sojowy dostępne są w sklepach na terenie całej Polski.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji