Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa napoju dla dzieci Piccolo produkowanego przez firmę Ambra. Powstała we współpracy z agencją H2O Creative i OTO Film.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Piccolo rozkręca magię”. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo pokazany jest jako produkt, który ma nie tylko wyzwalać dziecięcą radość, ale również zachęcać dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.

- Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii ”szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką. - podkreśla Anna Wiśniak z Ambra.

grafika

Agencja H2O Creative odpowiada za ideę kreatywną, koncept i realizację spotu tv, digital/social oraz komunikację in-store.  Jest również odpowiedzialna za zaplanowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej  aktywacji konsumenckiej.

Reklamy wyprodukowało OTO Film, spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, Postprodukcją zajęła się Orka, dźwiękiem – Cafe Ole Studio Dźwiękowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji