Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy telekomunikacyjnej Orange Polska wchodzi w kolejną fazę. Operator ma już shortlistę domów mediowych. Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska odmówił komentarza w tej sprawie. Firma zamierza wybrać agencję do dalszej współpracy jeszcze w listopadzie br.
Według nieoficjalnych informacji do przetargu zaproszono pięć domów mediowych: OMD, ZenithOptimedia Group, Havas Media, Initiative i MEC. Ten ostatni broni obsługi mediowej Orange - media do kampanii tej firmy planuje i kupuje już od kilku lat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telekomy-tna-wydatki-reklamowe-t-mobile-o-dwie-trzecie-polkomtel-o-30-proc ##
Orange Polska, według danych cennikowych Kantar Media, należy do czołówki największych polskich reklamodawców. W okresie od stycznia do września br. wydał na reklamę w mediach 411,4 mln zł, o 40,9 proc. więcej niż rok wcześniej (wtedy osobno działały jeszcze spółki PKT Centertel i Grupa TP). Z takimi wydatkami w tym okresie firma była trzecim, po Aflofarmie i Kino Świat, największym reklamodawcą w Polsce.












