Pięć lat rozwoju w Grupie AdTaily

W poniedziałek, 9 czerwca na Stadionie Narodowym odbyła się konferencja adUniverse, w której udział wziął Fredrik Straussa – jeden z czołowych ekspertów rynku reklamy interaktywnej w Europie, zawodowo związanego z Grupą AdTaily. Podczas wydarzenia po raz pierwszy zaprezentował on zakres możliwości, jakie oferuje Grupa, która w czasie 5. lat przekształciła się z self-servisowej sieci reklamowej w powiązane z sobą, zaawansowane koncepcyjnie 4. biznesy AdTech.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

HISTORIA GRUPY ADTAILY

Po raz pierwszy o sieci AdTaily zrobiło się głośno na przełomie 2008 i 2009 roku, kiedy rozpoczęła swoją działalność. Rok później w start-up pozyskał inwestora, którym została Agora SA. Wkrótce potem, w kwietniu 2009 roku nastąpiła oficjalna inauguracja jej działalności. System szybko zdobył popularność. W kolejnym roku prestiżowy magazyn CNBC Business uznał sieć AdTaily za jedną z 25. najbardziej innowacyjnych europejskich firm.

TRANSFORMACJA SIECI REKLAMOWEJ W GRUPĘ ADTAILY

Kluczem do sukcesu sieci AdTaily było stworzenie najprostszej formy zakupu reklamy online. Dzięki wykorzystaniu Widgetu reklamowego z usług sieci mógł korzystać każdy. Zakup reklam został bezprecedensowo uproszczony i przyśpieszony. Ponadto nie wymagał żadnej eksperckiej wiedzy.

W czasie 5. Lat Grupa AdTaily rozwinęła i udoskonaliła swoje produkty, stając się jedną z najbardziej doświadczonych i profesjonalnych firm AdTech w Polsce. Z self-servisowej sieci reklamy przekształciła się w grupę powiązanych ze sobą, zaawansowanych koncepcyjnie spółek. Obecnie w skład Grupy AdTaily wchodzą 4. prężnie działające i wciąż rozwijające się brandy: AdTaily, Highway, Yield Bird i Codest. Niezmiennie jednak Grupa wciąż stawia na prostotę i funkcjonalność usług, jakie oferuje w dziedzinie reklamy online.

NOWE BRANDY GRUPY ADTAILY

Firma sukcesywnie rozwijała swój model biznesowy. Rozpoczęta w 2012 roku transformacja doprowadziła do wyodrębnienia czterech specjalistycznych brandów.

Po zmianach, marka AdTaily pozostała popularną i szeroko dostępną siecią reklamową. Dzięki niej klienci mają możliwość szybko i w prosty sposób przeprowadzić kampanię reklamową – niezależnie od jej wielkości.Popularność  zdobywają również trzy nowe brandy Grupy AdTaily. Powstały w październiku 2013 roku Yield Bird świadczy usługi wyłącznie dla wydawców internetowych, a celem spółki jest skuteczne zwiększanie zysków ze sprzedaży ich powierzchni reklamowych bez ponoszenia ryzyka finansowego. 

Kolejna marka, to powołany do życia również w październiku 2013 roku Highway. Biznes dedykowany jest współpracy przede wszystkim z domami mediowym i agencjami reklamowymi. Rozwija ona, na niespotykaną do tej pory w Polsce skalę, usługę zakupu mediów w Internecie metodą aukcyjną RTB. Ostatnią marką Grupy AdTaily jest Codest. To software house, który łączy w sobie kompetencje  zarówno consultingowe, jak i usługi stricte programistyczne dla klientów działających na rynku mediów i reklamy. Codest z powodzeniem realizuje projekty na rynku skandynawskim. Między innymi, na zlecenie Stampen Media Group, jednej z największych grup mediowych w Szwecji, stworzył mobilną platformę do zakupu mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"