„Piękna Ty... piękna planeta” w kampanii Oriflame Ecobeauty (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa kosmetyków ekologicznych Oriflame Ecobeauty. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Piękna Ty... piękna planeta” - przygotowały firmy Milk Creative, Epoka i Arena Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Oriflame Ecobeauty oprócz jakości tych kosmetyków podkreśla, że każdy, kto z nich korzysta, przyczynia się do zrównoważonego rozwoju środowiska. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży tych produktów wśród kobiet w wieku 16-49 lat. - Chcemy dotrzeć z tą ofertą nie tylko do kobiet z większych miast, które już interesują się ekologicznymi, naturalnymi kosmetykami, ale też - poprzez naszą sieć konsultantów - do kobiet z mniejszych miejscowości, które chcą spróbować naturalnych kosmetyków, ale boją się nieznanych marek bądź nie miały możliwości ich zakupu - opisuje Katarzyna Janus, advertising manager Oriflame.

Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - są prowadzone w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat Cafe), prasie (m.in. „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „InStyle”, „Flesz”, „Joy”, „Claudia”, „Kobieta i Życie”, „Boutique”) oraz internecie. Globalny spot telewizyjny przygotowała rosyjska agencja Milk Creative, a jego adaptacją na polski rynek i przygotowaniem reklam prasowych i internetowych zajęła się krakowska agencja Eopka. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"