Kampania Oriflame Ecobeauty oprócz jakości tych kosmetyków podkreśla, że każdy, kto z nich korzysta, przyczynia się do zrównoważonego rozwoju środowiska. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży tych produktów wśród kobiet w wieku 16-49 lat. - Chcemy dotrzeć z tą ofertą nie tylko do kobiet z większych miast, które już interesują się ekologicznymi, naturalnymi kosmetykami, ale też - poprzez naszą sieć konsultantów - do kobiet z mniejszych miejscowości, które chcą spróbować naturalnych kosmetyków, ale boją się nieznanych marek bądź nie miały możliwości ich zakupu - opisuje Katarzyna Janus, advertising manager Oriflame.
Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - są prowadzone w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat Cafe), prasie (m.in. „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „InStyle”, „Flesz”, „Joy”, „Claudia”, „Kobieta i Życie”, „Boutique”) oraz internecie. Globalny spot telewizyjny przygotowała rosyjska agencja Milk Creative, a jego adaptacją na polski rynek i przygotowaniem reklam prasowych i internetowych zajęła się krakowska agencja Eopka. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.












