„Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje” – nowa kampania pożyczki w ING

W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski kontynuuje promocję idei rozsądnego pożyczania. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania pożyczki gotówkowej w ING Banku Śląskim zachęca do działania i realizacji własnych planów. Według badania zrealizowanego dla banku przez TNS Polska, 2/3 Polaków posiada cele, które chce zrealizować w tym roku. Równocześnie połowa deklaruje, że brak pieniędzy jest główną przeszkodą w zrobieniu pierwszego kroku w ich realizacji.

Na co dzień mocno skupiamy się na bieżących sprawach i obowiązkach. Zdarza się, że mamy poczucie frustracji, że nie realizujemy ważnych dla nas planów. Trzeba więc zastanowić się, czy to co chcemy zrealizować warto zrobić teraz czy odłożyć na później. W przypadku gdy przeszkodą jest brak pieniędzy, a korzyści z realizacji planów są duże, rozwiązaniem może być pożyczka. Naszym zdaniem rozsądne pożyczanie oznacza, że decydujemy się na nie dlatego, że chcemy, a nie dlatego że musimy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Nowe spoty reklamowe banku są osadzone na pomyśle spotkania klasowego, zorganizowanego 15 lat po maturze. W rolę głównego bohatera wcielił się Adam Woronowicz. On i jego znajomi ze szkoły opowiadają o swoich osiągnięciach, które zrealizowali dzięki pożyczce. Kampania w telewizji jest wspierana działaniami w internecie. Na stronie http://www.ingbank.pl/pozyczka_online/ można m.in. zapoznać się z zasadami rozsądnego pożyczania.

  1. Pomyśl, co Ci się bardziej opłaci - pożyczaj na to, co warto zrealizować już dziś, a nie wtedy, kiedy w końcu uzbierasz potrzebną na to kwotę.
  2. Mierz finansowe siły na zamiary – pożycz tyle, ile jest Ci potrzebne, żeby teraz osiągnąć to, co zaplanowałeś.
  3. Sprawdź, ile cię to będzie kosztowało - Tylko wtedy, gdy będziesz znał wszystkie koszty, będziesz mógł realnie ocenić czy możesz na tym skorzystać.

W kampanii bank zachęca do skorzystania z oferty w czasie wizyty w oddziale lub przez internet. Dotychczasowi klienci banku mogą to zrobić w systemie bankowości internetowej - ING BankOnLine lub Moje ING, a nowi za pośrednictwem serwisu kredytowego ING dostępnego na stronie https://e-pozyczka.ingbank.pl/. Cały proces wnioskowania odbywa się zdalnie, bez konieczności przychodzenia do oddziału.

Tytuł kampanii: Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje

Start kampanii: 28 luty 2016 r.

Narzędzia:

  • TV:30‘ i 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych,
  • Internet:VOD, YouTube, sieci reklamowe (display), social media, mobile, akcja content marketingowa
  • Materiały w placówkach banku i wyklejkach na witrynach wybranych placówek

Kreacja TV i BTL: Brain

Kreacje internetowe: GONG

Media: Mullenlowe

Pożyczka może być przyznana nawet w czasie jednej wizyty w Oddziale, o ile klient będzie posiadał przy sobie dokument tożsamości i dokument potwierdzający dochody oraz nie będzie potrzebna dodatkowa ocena ryzyka i zdolności kredytowej. Pożyczka może być również udzielona przez internet za pośrednictwem systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego S.A. lub za pośrednictwem Serwisu kredytowego ING dostępnego na stronie https://e-pozyczka.ingbank.pl/

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"