– Rynek produktów do higieny jamy ustnej w Polsce rozwija się dynamicznie. Konsumenci szukają skutecznych, przebadanych rozwiązań i coraz bardziej świadomie wybierają to, czego używają na co dzień. Chcemy pokazać im, że produkty Pierre Fabre Oral Care odpowiadają na te potrzeby – mówi Izabella Lesieur, dyrektor marketingu DCPC w Pierre Fabre Group.
Agencja 38 Content Communication odpowiada za działania PR w tym m.in. za opracowanie taktyki działań komunikacyjnych, rozwój kontekstów komunikacyjnych, prowadzenie biura prasowego, kontakt z mediami, consulting i doradztwo strategiczne.
Celem działań komunikacyjnych jest budowanie eksperckiego wizerunku Pierre Fabre Oral Care w obszarze zdrowia jamy ustnej.
– Pierre Fabre Oral Care to marka, która łączy zaawansowaną wiedzę naukową z głęboką empatią wobec pacjentów. Cieszymy się, że możemy wspierać jej rozwój komunikacyjny na polskim rynku, dostarczając rozwiązania skrojone na miarę współczesnych potrzeb i wyzwań – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











