Pierwsi użytkownicy P4

P4, nowy operator telefonii komórkowej, poinformował, że 10 stycznia br. w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie z uczestnikami pilotażowego programu Nadchodzi4.

pr-p4
pr-p4
Udostępnij artykuł:

Program ten pozwoli 20 000 użytkowników przetestować usługi, oferowane przez P4 jeszcze przed komercyjnym startem firmy na rynku.

1 grudnia 2006 r. firma P4 rozpoczęła rekrutację do największego tego typu programu pilotażowego pod nazwą Nadchodzi4.com, skierowanego do mieszkańców Trójmiasta oraz Warszawy.

Program zainicjowała kampania teaserowa przygotowana przy współpracy agencji: BRAIN i FF Creation (kreacja i wykonanie), MediaCom (zakup mediów) oraz GOH (logistyka). Oprócz reklam prasowych, outdoorowych i radiowych zdecydowano się na niekonwencjonalne i oryginalne formy aktywności reklamowej, np. wydarzenia ambientowe oraz marketing bezpośredni – e-mailing, ulotki i naklejki w klubach, pubach i kawiarniach. Duże zainteresowanie wywołał marketing wirusowy, w postaci krótkich filmów reklamowych zamieszczonych w serwisie YouTube.

Do dnia 10 stycznia, kiedy odbyło się pierwsze spotkanie z kandydatami w stolicy, na stronę www.nadchodzi4.com weszło 915 000 zainteresowanych, 190 000 z nich wypełniło ankietę. 24 000 osób przeszło pomyślnie pierwszy etap rekrutacji i oczekuje na drugi etap weryfikacji - telefon od konsultanta z Call Center.

Dla wszystkich osób, które wypełniły ankietę, a nie zakwalifikowały się do udziału w programie  P4 przygotowało dodatkową ofertę, która będzie dostępna po wejściu firmy na rynek:Możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,Unikalny kontent

Firma P4,  z portalem Onet.pl, w ramach  programu pilotażowego zaoferowała między innymi ekskluzywny kontent dla wszystkich uczestników programu – są to serwisy internetowe dostępne na wyłączność za pośrednictwem telefonu komórkowego, w tym: OnetBlog, OnetSport, OnetFoto, OnetWideo.

- Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy telefonów komórkowych będą mieli szansę wypróbowania  unikalnych  mobilnych serwisów – podkreśla Jacek Hensler, Chief Marketing Officer firmy P4 Sp. z o.o.

Przez cały czas trwania programu pilotażowego Nadchodzi4 firma P4 będzie zbierać informacje zwrotne od uczestników programu. Wszelkie sugestie i uwagi pozwolą stworzyć jeszcze lepszą ofertę, która wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom rynku.

pr-p4
Autor artykułu:
pr-p4
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"