Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w okresie od 29 sierpnia do 13 września 2022 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 834 tys. osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,59 proc. wśród wszystkich widzów, 12,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,54 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,56 mln widzów w 4+, 573 tys. w 16-49 oraz 828 tys. w 16-59.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 13 września br. Oglądało go 929 tys. widzów.

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.











