Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w okresie od 28 lutego do 8 kwietnia 2022 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 1,09 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10 proc. wśród wszystkich widzów, 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,88 mln widzów w 4+, 713 tys. w 16-49 oraz 985 tys. w 16-59.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 24 marca br. Oglądało go 1,21 mln widzów.

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.











