Nowa gama produktów w ofercie francuskiej marki skierowana jest do młodszej grupy klientek. Do jej promocji wybrano twórczynię internetową znaną z publikowania treści lifestyle’owych na YouTube, TikToku oraz Instagramie.
– Wybór Oliwii na ambasadorkę serii Glow Energie był doskonałą decyzją. Zależało nam na współpracy z osobą autentyczną, zaangażowaną i bliską młodej grupie odbiorców. Oliwia od początku wniosła do projektu mnóstwo entuzjazmu, a jej naturalność i charyzma dodatkowo wzmocniły przekaz kampanii – mówi Klaudia Lis, PR & communication manager w Yves Rocher.
Pierwsza tak duża kampania marki
Kampania, realizowana pod hasłem "Wake Up Your Glow", łączy działania digitalowe, OOH, POS we wszystkich sklepach w Polsce oraz aktywności konsumenckie. To pierwsza tak duża kampania Yves Rocher na polskim rynku.

Intensywna komunikacja w mediach społecznościowych marki i Oliwii Misztal została uzupełniona współpracą z warszawską kawiarnią Hood Cafe oraz samplingiem produktów – m.in. podczas spotkania z ambasadorką w sklepie Yves Rocher, a także w trakcie aktywacji konsumenckiej obok muralu Glow Energie przy ul. Jaworzyńskiej 8.
Strategia promocyjna została opracowana i zrealizowana przez zespół Yves Rocher przy wsparciu partnerów. Agencja Piazza odpowiadała za produkcję sesji zdjęciowej i contentu wideo, przygotowanie materiałów graficznych, wsparcie produkcyjne eventu dla mediów i influencerów oraz koordynację aktywacji konsumenckich.
Za zakup powierzchni OOH odpowiadał dom mediowy Media Direction OMD, natomiast mural w wersji motion przygotowało Good Looking Studio. Kampanię influencerską koordynowała agencja InBloom.











