Pierwsza tak duża kampania Yves Rocher w Polsce. Jej twarzą jest znana influencerka

Marka Yves Rocher prowadzi kampanię marketingową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Glow Energie. Ambasadorką linii i twarzą kampanii została influencerka Oliwia Misztal.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Pierwsza tak duża kampania Yves Rocher w Polsce. Jej twarzą jest znana influencerka
Nowa kampania Yves Rocher

Nowa gama produktów w ofercie francuskiej marki skierowana jest do młodszej grupy klientek. Do jej promocji wybrano twórczynię internetową znaną z publikowania treści lifestyle’owych na YouTube, TikToku oraz Instagramie.

– Wybór Oliwii na ambasadorkę serii Glow Energie był doskonałą decyzją. Zależało nam na współpracy z osobą autentyczną, zaangażowaną i bliską młodej grupie odbiorców. Oliwia od początku wniosła do projektu mnóstwo entuzjazmu, a jej naturalność i charyzma dodatkowo wzmocniły przekaz kampanii – mówi Klaudia Lis, PR & communication manager w Yves Rocher.

Pierwsza tak duża kampania marki

Kampania, realizowana pod hasłem "Wake Up Your Glow", łączy działania digitalowe, OOH, POS we wszystkich sklepach w Polsce oraz aktywności konsumenckie. To pierwsza tak duża kampania Yves Rocher na polskim rynku.

Intensywna komunikacja w mediach społecznościowych marki i Oliwii Misztal została uzupełniona współpracą z warszawską kawiarnią Hood Cafe oraz samplingiem produktów – m.in. podczas spotkania z ambasadorką w sklepie Yves Rocher, a także w trakcie aktywacji konsumenckiej obok muralu Glow Energie przy ul. Jaworzyńskiej 8.

Strategia promocyjna została opracowana i zrealizowana przez zespół Yves Rocher przy wsparciu partnerów. Agencja Piazza odpowiadała za produkcję sesji zdjęciowej i contentu wideo, przygotowanie materiałów graficznych, wsparcie produkcyjne eventu dla mediów i influencerów oraz koordynację aktywacji konsumenckich.

Za zakup powierzchni OOH odpowiadał dom mediowy Media Direction OMD, natomiast mural w wersji motion przygotowało Good Looking Studio. Kampanię influencerską koordynowała agencja InBloom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych