Pierwsze na rynku konto z dożywotnią gwarancją braku opłat

Bank Pocztowy wprowadza pierwsze na polskim rynku konto z dożywotnią gwarancją braku opłat za prowadzenie. Klienci otwierający konto ZawszeDarmowe nie zapłacą za nie ani złotówki – bezterminowo i bez dodatkowych warunków. Nowa usługa to element zmian związanych z wprowadzeniem w życie nowej strategii Banku Pocztowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już od 15 września 2014 r. Klienci decydujący się na otwarcie ROR w Banku Pocztowym będą mogli wybrać konto, za które nie będą musieli płacić już nigdy. Pocztowe Konto ZawszeDarmowe to rachunek za 0 zł na zawsze, bez dodatkowych warunków.

- Wprowadzamy na rynek przełomową ofertę rachunków ZawszeDarmowych nie tylko z nazwy. Oddając w ręce Klientów Pocztowe Konto ZawszeDarmowe wpisujemy w tabeli opłat i prowizji 0 zł wraz z dożywotnią gwarancją niezmienności tej stawki – mówi Szymon Midera, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego.

W przypadku Konta ZawszeDarmowego 0 zł pojawia się jeszcze częściej. Klienci nie zapłacą za bankowanie przez Internet oraz samodzielną obsługę przez infolinię. Darmowe są także wypłaty z ponad 5000 bankomatów w Polsce. Jeśli klient wybierze dodatkową opcję, to za abonament w wysokości 5 zł w miesiącu będzie mógł dokonywać darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą.

Podobnie jak w przypadku innych rachunków Banku Pocztowego, Klienci nie zapłacą również za korzystanie z kart płatniczych. Tutaj jedynym warunkiem jest wykonanie operacji bezgotówkowych o łącznej wartości 300 zł w miesiącu, a dla Pocztowego Konta Nestor wręcz 200 zł.

Program lojalnościowy z Pocztą Polską

Nowością w ofercie są programy lojalnościowe dla osób korzystających z Pocztowego Konta ZawszeDarmowego.

- Wraz z nowym Kontem przygotowaliśmy dla jego użytkowników Pocztowy Program Ubezpieczeniowy, dzięki czemu Klienci uzyskają na konto zwrot  do 10%  składki ratalnej za ubezpieczenia kupione na Poczcie i w Banku. Wkrótce udostępnimy także Pakiet Pocztowy, w którym zaproponujemy naszym Klientom zwrot 10% kosztów poniesionych na zakup. m.in. listów czy paczek, przez co wybór już teraz konkurencyjnej oferty Grupy Poczty Polskiej będzie jeszcze korzystniejszy – dodaje Szymon Midera.

Z Pocztowego Programu Ubezpieczeniowego będą mogli skorzystać także obecni użytkownicy Konta Standard, a z Pakietu Pocztowego – użytkownicy Pocztowego Konta Firmowego.

Bank Pocztowy uruchomił także Program Aktywny Nestor, w ramach którego posiadacze Pocztowego Konta Nestor płacąc za zakupy w aptece kartą do konta, otrzymają zwrot 5% wartości zakupów.

Wraz z pojawieniem się w ofercie Pocztowego Konta ZawszeDarmowego, Bank Pocztowy wycofuje ze sprzedaży Pocztowe Konto Standard.

Nowe logo

Wprowadzaniu nowej oferty towarzyszyć będzie zmiana logotypu Banku Pocztowego. Nowe, czerwono-granatowe logo Banku Pocztowego, poprzez spójność z logo Poczty, jeszcze mocniej podkreśla przynależność Banku do Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Taka identyfikacja wizualna stopniowa zajmować będzie miejsce dotychczasowych oznaczeń placówek Banku. W pierwszej kolejności zmianę zobaczyć będzie można w materiałach reklamowych, drukach oraz na stronie internetowej Banku Pocztowego www.pocztowy.pl.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu