Pierwsza część spotkania to szerokie wprowadzeni do pojęcia Cloud Marektingu: benefitów, zagrożeń, bezpieczeństwa, dostępności - wszystkich aspektów, które związane są z chmurą, będącą centrum sterowania w dziale marketingu. W tej materii swoim doświadczeniem podzieli się Rafał Roszak, reprezentujący lidera cloudowych rozwiązań w Polsce: e24cloud.
Krzysztof Beling, brand Manager Frugo, przedstawi opinię jak w jego codziennej pracy postrzegane są wirtualne rozwiązania i czy przejmą pełen pakiet zadań infrastruktury tradycyjnej. Z kolei Artur Banach, z NetSprint, przybliży możliwości, jakie dają wirtualne platformy reklamowe w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej. By jednak skutecznie pozyskiwać klientów, bazując na ich profilach konsumenckich, należy przestrzegać jasno sprecyzowanych aspektów prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w przestrzeni wirtualnej. Tematykę tą zobrazuje mec. Dariusz Czuchaj, radca prawny CMS Cameron McKenna. Finał pierwszej części spotkania to wprowadzenie do szerokiego zagadnienia RTB omówionego podczas sesji równoległych: Piotr Prajsnar z Cloud Technologies wyjaśni jak właściwe targetowanie przekłada się na skuteczność kampanii reklamowej. I jak do klienta trafiać idealnie: celując prosto z chmury. Plan drugiej część Konferencji to aż osiem sesji równoległych, prowadzonych przez najlepszych eksperów z branży cloudowych rozwiązań, podczas których zaserwowana zostanie solidna dawka praktycznej wiedzy z zakresu RTB, targetowania behavioralnego, analityki i monitorowania kampanii oraz wykorzystani a technologii cloud w działaniach sprzedażowych. Mocnym punktem tej części będzie moduł przedstawiający wirtualizację działań wobec procesu marketing automation, czyli jak dzięki narzędziom w chmurze uprościć życie marketera i uniezależnić powodzenie działań od czynnika ludzkiego. Konferencja Marketing Cloud to unikatowe wydarzenie, dedykowane dyrektorom, kierownikom działów marketingu, project managerom, managerom ds. strategii i rozwoju, odpowiedzialnym za zarządzanie całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami. Celem spotkani jest omówienie obszaru "cloud" z perspektywy osoby zarządzającej działem marketingu i dyrektora IT: kto odpowiada za przetwarzanie danych w chmurze, czyli wirtualnym obszarze pozwalającym na budowanie wartości przedsiębiorstwa w procesach marketingowych Konsumenci zanurzyli się już w te chmury po uszy – a czy marketerzy są gotowi przyjąć nowe zasady gry?

Partnerem Platynowym konferencji jest firma Adobe.
Konferencja Marketing Cloud Organizator NoNoobs.pl
Program Konferencji: http://www.marketingcloud.pl/program
Rejestracja na Konferencję http://www.marketingcloud.pl/rejestracja-na-konferencje
NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)
NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.
W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.
Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.
Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi
merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.
Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013, Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103

czy Game Based Learning 2013. Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.











