W najnowszym spocie Berlinki prowadzą rozmowę o "gorących Południowcach", którzy przesiadują nieopodal nich. Okazuje się, że to trzy nowe smaki parówek pepperoni, chilli i jalapeno.
Emisja spotu telewizyjnego rozpoczęła się 6 czerwca w kanałach należących do stacji TVP i TVN. W internecie reklamy ukażą się w serwisach YouTube, player.pl oraz vod.tvp.pl. Uzupełnieniem kampanii jest konkurs - konsumenci mogą wskazać w nim, który z trzech smaków ma pozostać w sprzedaży.

Po stronie agencji Publicis przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (account supervisor), Adam Miecznikowski (chief strategy officer), Łukasz Worobiej (senior strategic planner), Damian Cendrowicz (senior art director), Joanna Jezierska (senior copywriter), Paweł Merecz (chief creative officer). Stronę klienta reprezentowali: Marcin Bochenko (marketing manager), Joanna Sułek (kierownik kategorii).
Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.











