„Pikantne szczegóły” w kobiecej kampanii Cin&Cin

Pod hasłem „Pikantne szczegóły” ruszyła kampania reklamowa Cin&Cin skierowana do kobiet Akcja obejmuje prasę, internet i BTL.

tw / tw / tw
tw / tw / tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii Cin&Cin prowadzonej pod hasłem „Pikantne szczegóły” jest udostępniona na stronie OdkrytePragnienia.pl aplikacja, w której internautki odkrywając subtelne atrybuty nowej butelki tego napoju, mogą rozebrać przystojnych mężczyzn i zdobyć nagrody. Akcja ma podkreślać główne wartości towarzyszące marce: emocje, erotyzm, namiętność i włoskość. Jednocześnie uruchomiono profil Cin&Cin w serwisie Facebook.

grafika

Aplikację „Pikantne szczegóły” wspierają działania reklamowe prowadzone w internecie, prasie (tytuły lifestylowe i handlowe) oraz punktach sprzedaży (promocje z udziałem hostess). Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats, za zakup mediów odpowiada PMW Media, a działania PR prowadzi Kuźnia PR.

tw / tw / tw
Autor artykułu:
tw / tw / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"