Które programy widzowie oglądają najchętniej w kanale tvn turbo? Na czele październikowego zestawienia dwudziestu najpopularniejszych programów stacji, przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie Wirtualnemedia.pl, znalazła się piłka nożna, czyli mecze Ligi Mistrzów i Pucharu UEFA.
OpisPoczątekDatyAMRSHR %LIGA MISTRZOW20:39:422006-10-31 (Tue)471 9383,26%UEFA CL /FOOTBALL/20:39:312006-10-17 (Tue)341 9832,26%UWAGA! PIRAT! 22:30:172006-10-29 (Sun)123 2551,35%ALE DZIURA 21:10:522006-10-12 (Thu)111 0870,75%KARAMBOL 21:10:012006-10-10 (Tue)104 8010,68%MONSTER HOUSE 16:30:122006-10-01 (Sun)104 5580,95%GADZET /MAG.POL./16:00:052006-10-31 (Tue)97 7461,22%TOP GEAR 10:00:032006-10-28 (Sat)97 6982,06%TOOL BOX /PROG.PORAD.POL./18:30:012006-10-15 (Sun)95 2440,71%CZAS TUNINGU 09:30:052006-10-15 (Sun)94 2061,39%MOTORWIZJA 21:41:152006-10-26 (Thu)87 7520,62%ZAKUP KONTROLOWANY 2 /MAG.MOTO.POL./14:00:042006-10-22 (Sun)86 2340,78%THE CAR SHOW16:00:102006-10-01 (Sun)77 3450,74%SAMOCHOD-MAGAZYN KAZDEGO KIEROWCY 22:00:422006-10-29 (Sun)76 5760,61%VROOM VROOM19:30:122006-10-29 (Sun)65 6860,38%JUNK BROTHERS18:00:012006-10-15 (Sun)63 8270,51%NAUKA JAZDY20:00:002006-10-13 (Fri)62 4670,43%TRANSEUROPA 18:40:042006-10-17 (Tue)59 0420,45%RAPORT TURBO22:22:282006-10-02 (Mon)57 6120,65%RENTGEN /MAG. MOTORYZACYJNY POL./21:41:462006-10-24 (Tue)57 5920,41%

Jak wynika z tych samych danych przeważającą większość widzów tvn turbo to osoby między 16-49 rokiem życia.
AFFADH %PłećMężczyźni14771,04% Kobiety5628,96%Wiek4 - 9 493,22% 10 - 1512510,45% 16 - 19613,90% 20 - 241039,19% 25 - 2917014,33% 30 - 3425518,85% 35 - 3916610,70% 40 - 44795,45% 45 - 49998,30% 50 - 54786,33% 55 - 59563,58% 60+325,69%Wlk. Miasta / wieśWieś5822,19% < 50 tys.12129,27% 50-100 tys.756,75% 100-200 tys.16113,05% > 200 tys.14028,74%ZawódTop management13511,14% Medium level18221,73% Robotnicy i rolnicy11519,86% Emeryci5213,39% Inni *)9333,88%WykształceniePodstawowe7633,43% Średnie12938,21% Wyższe12614,68% Inne**)9213,68%
*) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni**) wszystkie osoby do 15 roku zyciaW październiku tvn turbo miała 0,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
ChannelSHR %TVP123,12%TVP219,38%TVN19,07%Polsat15,42%TVPReg/TVP34,50%TVN242,35%TV42,13%TVN71,61%CN/TCM0,83%TVPolonia0,75%MiniMini0,60%Jetix/FoxKids0,57%AXN0,53%Polsat2_info0,50%VIVA0,50%Discovery0,40%Polsat Sport0,38%Eurosport0,37%TN/TVPULS0,36%TVN Turbo0,34%











