- Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego. Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy. W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność - opisuje kampanię Dariusz Marzec, prezes Ekstraklasy SA.
Na akcję składa się szesnaście 30-sekunowych spotów prezentujących wszystkie kluby Ekstraklasy. Klipy będą emitowane przed telewizyjnymi transmisjami meczów tych rozgrywek, a także na portalach społecznościowych oraz lokalnie: na ekranach w tramwajach i autobusach oraz na elektronicznych billboardach.

Reklamy zostały przygotowane przez firmę Ekstraklasa Live Park,producent sygnału telewizyjnego z meczów Ekstraklasy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mecze-ekstraklasy-wracaja-do-telewizji ##















