Piłkarze Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin będą reklamować golarki Braun Series 3 ProSkin

Ambasadorami reklamowymi golarek Braun Series 3 ProSkin, a także zestawów do strzyżenia i trymerów do zarostu marki Braun, zostali właśnie piłkarze Raphaël Varane (grający w Realu Madryt), Eric Dier (z Tottenhamu Hotspur) i Roman Zobnin (ze Spartaka Moskwa).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania z udziałem piłkarzy ma pokazywać, codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni, po to żeby motywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód. W reklamach Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin będą musieli precyzyjnie ogolić się przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin, grając jednocześnie w „Need for Speed” na smartfonie.

Reklamy będą podkreślać, że z golarki Braun Series 3 ProSkin apewniają najwyższą precyzję golenia za jednym pociągnięciem, a narzędzia do stylizacji marki Braun umożliwiają mężczyznom stworzenie idealnej stylizacji zarostu.

Dlaczego do akcji zaangażowano futbolistów? - Styl życia piłkarza uosabia potrzebę współczesnego mężczyzny, który każdego dnia musi wykonywać wiele różnych zadań jednocześnie, aby móc osiągnąć to, co naprawdę ważne - uzasadnia firma Braun.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych