Kampania z udziałem piłkarzy ma pokazywać, codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni, po to żeby motywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód. W reklamach Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin będą musieli precyzyjnie ogolić się przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin, grając jednocześnie w „Need for Speed” na smartfonie.
Reklamy będą podkreślać, że z golarki Braun Series 3 ProSkin apewniają najwyższą precyzję golenia za jednym pociągnięciem, a narzędzia do stylizacji marki Braun umożliwiają mężczyznom stworzenie idealnej stylizacji zarostu.
Dlaczego do akcji zaangażowano futbolistów? - Styl życia piłkarza uosabia potrzebę współczesnego mężczyzny, który każdego dnia musi wykonywać wiele różnych zadań jednocześnie, aby móc osiągnąć to, co naprawdę ważne - uzasadnia firma Braun.











