„Pilnuj swojej kiełbasy” w kampanii Heinz

Pod hasłem „Pilnuj swojej kiełbasy” ruszyła kampania promująca ketchup Heinz. Akcję – obejmującą internet i punkty sprzedaży – przygotowały firmy Soul&Mind i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii „Pilnuj swojej kiełbasy” jest gra dostępna w serwisie pilnujswojejkielbasy.pl, w której zadaniem uczestników jest idealne upieczenie kiełbaski. W konkursie do wygrania są weekend z przyjaciółmi w Sopocie oraz akcesoria grillowe i turystyczne.

grafika

Akcję wspierają reklamy na Facebooku oraz szeroko zakrojone działania w punktach sprzedaży. Obsługą kampanii zajmuje się agencja Soul&Mind, która przygotowała również stronę i grę pilnujswojejkielbasy.pl. Natomiast media zakupił dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?