Nowe reklamy Formuły Junior Box w Play pokazują, jak tytułowi bohaterowie „Pingwinów z Madagaskaru” odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci i w charakterystyczny dla siebie sposób starają się go podbić. Kampania podkreśla, że w ramach oferty tej taryfy związanej z początkiem roku szkolnego w wybranych planach cenowych ze starterem dostępne są telefon LG Leon za złotówkę oraz maskotka z postacią z „Pingwinów”.
Formuła Junior Box pojawiła się w ofercie Play pod koniec ub.r. Wiosną br. w jej kampanii reklamowej wystąpiła Katarzyna Bujakiewicz.
W ostatnich tygodniach Play reklamuje kolejna nowa gwiazda - koszykarz Marcin Gortat, promujący oferowany przez telekom internet LTE.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-zwieksza-przychody-i-zysk-ma-13-mln-uzytkownikow ##
Nowa akcja reklamująca Formułę Junior Box jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, prasie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęły się agencje Grandes Kochonos (ATL), Plej (BTL) i Artegence (działania i reklamy w internecie). Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.











