PinPoint: tak skutecznych kampanii jeszcze w Polsce nie było

Usługa PinPoint koncentruje się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnego klienta i zbudowaniu z nim relacji. PinPoint to inaczej personalizowane kampanie multikanałowe, które integrują pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, directmail, video i PURL (personalizowane URL). To pierwsza na polskim rynku oferta integracji tych pięciu kanałów komunikacji z klientami, która zapewnia wysoką efektywność prowadzonych działań.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Directmail, e-mail i SMS to dobrze znane marketerom narzędzia marketingu bezpośredniego. Postanowiliśmy połączyć je z najnowszymi instrumentami: oferowanym przez nas od kilku miesięcy PURLON-em, czyli stroną internetową ze spersonalizowaną pod konkretnego klienta ofertą. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego w usłudze PinPoint dołączane są materiały video, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii są także spersonalizowane pod konkretnego użytkownika – mówi Michael Banaszczyk, Marketing & Sales Manager w Emerson DC .

PinPoint zapewnia synergię najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego w ramach jednego w pełni integralnego i zautomatyzowanego narzędzia, które daje możliwość dotarcia do klientów z wartościową ofertą. Gwarantuje to zwiększenie efektywności działań marketingowych, rozwój trwałych i wartościowych relacji z klientami oraz  optymalizację kosztu dotarcia do pojedynczego odbiorcy.

- Dzisiejsi konsumenci korzystają z bardzo bogatego wachlarza narzędzi komunikacji. Integracja w usłudze PinPoint aż pięciu różnych kanałów dotarcia gwarantuje, że przekaz dotrze do klienta. Jednocześnie może wybrać najwygodniejszy z jego punktu widzenia kanał komunikacji zwrotnej: może potwierdzić chęć skorzystania z oferty np. na przygotowanej dla niego stronie internetowej albo odesłać tradycyjną pocztą formularz w formie papierowej. Połączenie wygody i personalizacji powoduje, że przesyłka bardziej zwraca uwagę klienta i zachęca do zapoznania się z jej zawartością. W ten sposób reklamodawca buduje zaangażowanie odbiorcy, które jest kluczowe w procesie sprzedaży oraz zwiększaniu lojalności klienta. Na dojrzałych rynkach europejskich dobrze zaplanowane kampanie tego typu uzyskują response rate na poziomie nawet 20-50%  – tłumaczy Michael Banaszczyk.

Do współpracy przy usłudze PinPoint firma Emerson DC zaprosiła renomowane studio animacyjne – POLKA n’ TANGO. Zespół grafików i animatorów POLKA n’ TANGO od kilkunastu lat zajmuje się kreacją oraz produkcją filmów animowanych i reklamowych dla agencji reklamowych, domów mediowych oraz konkretnych marek, m.in.: Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson, LOWE, BBDO, Leo Burnett, Publicis, ORANGE czy PZU.

Emerson Direct Communication posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług direct mailingowych i obecnie jest największym, niezależnym lettershopem w Europie Śrdokowo-Wschodniej. Firma posiada innowacyjne centrum zarządzania danymi oraz korespondencją. Jako jedyna w kraju zapewnia pełną obsługę, która obejmuje: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację  multikanałową, fulfillment oraz logistykę. Spółka Emerson Direct Communication została wydzielona w 2014 roku ze spółki Emerson i należy do Grupy Kapitałowej Emerson.

Połączenie doświadczenia Emerson DC w marketingu bezpośrednim oraz doświadczenia POLKA n’ TANGO w animacji pozwala na wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi najwyższej jakości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+