Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Głównym bohaterem reklamy jest mężczyzna, zamawiający w barze Coca-Colę. Barmanka pyta go, który wariant mu podać - z cukrem czy bez. Ten odpowiada, że to bez znaczenia, bo lubi ten napój. W tle słychać hit "One Way or Another", którego słowa nawiązują do sytuacji z reklamy.

Na rynku brytyjskim koncern Coca-Cola zmienił w ostatnim czasie etykiety napoju Zero Sugar. Czerwień, kojarzona mocno z marką, zastąpiła czerń.

- Sprzedaż Coca-Coli bez cukru w ciągu ostatnich dwóch lat niemal się podwoiła. Wierzymy, że zmiana [etykiet] pomoże nam zachęcić nowych klientów do jej spróbowania - mówi Alec Mellor, marketing manager Coca-Coli.

Na kampanię wydano 5 milionów funtów. Reklamę telewizyjną wspierają akcje samplingowe, w ramach których do klientów trafi siedem milionów puszek napojów w nowej odsłonie. Kreację przygotowała agencja McCann Europe.

W Wielkiej Brytanii, wariant bez cukru generuje dla Coca-Coli 58 proc. całkowitych zysków ze sprzedaży. Wprowadzono go na rynek w 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"