Piotr Chojnacki wzmocnił zespół B2B, kierowany przez Michała Zębika. Zajmuje się obsługą klientów z sektora finansowego, logistycznego i handlowego. Koordynuje działania komunikacyjne dla Würth Polska i Speedmail oraz współpracuje w zespole projektowym realizującym działania PR dla BIG InfoMonitor.
Przed dołączeniem do Good One PR pracował jako PR consultant w agencji Heima PR. Ma ponad ośmioletnie doświadczenie w komunikacji, zdobyte przy współpracy z markami z branży nieruchomości, technologii, sportu i biznesu. Realizował kampanie dla takich klientów jak Polska Rada Biznesu, Zina Polska, HTC, Curver, BNP Paribas Real Estate czy Samsung Premium Service Plaza.
Małgorzata Pala dołączyła do zespołu komunikacji healthcare&lifestyle, kierowanego przez Ewelinę Jaskułę. Wspiera działania dla marek takich jak Instytut Matki i Dziecka, sieć dwujęzycznych szkół Academy International czy salony fryzjerskie Luisse. Z kolei dla marki Turdus realizuje ogólnopolską kampanię edukacyjną "Dokarmiamy. Na zdrowie!" na temat właściwego dokarmiania dziko żyjących ptaków.

Przez ponad osiem lat związana z mediami. Karierę zawodową rozpoczynała w Burda Media Polska, gdzie wspierała marketing i PR marek lifestyle’owych i zdrowotnych. Koordynowała wprowadzanie nowych tytułów prasowych, uczestniczyła w procesach rebrandingu oraz organizowała wydarzenia prasowe. Była również odpowiedzialna za przygotowywanie materiałów marketingowych i PR oraz współpracę z mediami i agencjami. Następnie od 2021 roku rozwijała swój warsztat dziennikarski, tworząc treści lifestyle’owe i rozrywkowe m.in. w ramach grupy ZPR Media.











