Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot dołącza do OS3 jako chief creative officer & managing partner. W nowej roli będzie odpowiadał za zarządzanie kreatywnością agencji oraz współprowadzenie biznesu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3
Piotr Chrobot

Do zespołu kreatywnego OS3 dołącza Piotr Chrobot, jeden z czołowych polskich specjalistów z branży reklamowej. Nowa rola łączy odpowiedzialność za kierunek kreatywny agencji z zarządzaniem jej całym biznesem. Jak podkreśla Marcin Piecewicz, członek Rady Nadzorczej OS3, integracja roli chief creative officer i managing partner ma na celu połączenie kreacji ze strategicznym zarządzaniem.

Piotr Chrobot wnosi do OS3 bogate doświadczenie zdobyte w pracy z międzynarodowymi i lokalnymi markami jako dyrektor kreatywny w Polsce i za granicą. Jego misją jest przekształcenie OS3 w agencję pierwszego wyboru, skierowaną na tworzenie odważnych i nowoczesnych kampanii reklamowych, które będą wykraczać poza tradycyjne myślenie digitalowe — czytamy w komunikacie prasowym.

– Widzę ogromną szansę na budowanie agencji, która prowadzi marki od strategii po zintegrowane wykonywanie zadań – podkreśla Piotr Chrobot, wyjaśniając swoje podejście do rozwoju OS3.

Specjalistyczne wsparcie od OS3 i Grupy ONE House

Agencja OS3, będąca częścią Grupy ONE House, stawia na innowacyjność i strategiczne podejście do komunikacji z klientem. W ramach grupy, OS3 łączy kompetencje kreatywne z doświadczeniem w digital marketingu, obsługując marki z wielu kategorii jako główny partner komunikacyjny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej