Kacprzak na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za zespół kreatywny w obszarze designu i wszystkie jego projekty dla klientów agencji, w tym np. Żywca czy Pepsi. Od pięciu lat pracuje w dziale kreacji Artegence zarządzanym przez Adama Zdeba.
- Seniorski skill graficzny Piotra doprowadził go właśnie do tego miejsca jego kariery. Będzie odpowiedzialny za jakość już nie tylko swoich projektów, ale całego zespołu i dowożenie jej na każdym etapie prac dla kluczowych klientów agencji oraz podczas przetargów. Powodzenia, Piotrze! – powiedział Adam Zdeb, creative director w Artegence.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-moczulska-head-of-digital-analytics-artegence ##
Piotr Kacprzak pracował wcześniej w takich miejscach jak Deloitte Digital, Digital One i Kamikaze Digital. Ma na swoim koncie prowadzenie projektów dla topowych, globalnych marek jak m.in. Pepsi, Żywiec, Lay's, Cheetos, Sunbites, Pizza Hut, Łowicz, Plus, Axa Direct, 7up, Kamis, Orange, Mazda, BZ WBK, Mentos, Łomża, Mirinda, Lipton Ice Tea, Barlinek, BP, Black Red White, Estēe Lauder, L'Oréal, Bobbi Brown, Clinique, Sephora czy Vichy.

Ukończył kierunek grafika komputerowa i multimedia na wydziale FTIMS Politechniki Łódzkiej.











