Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska awansowali w Codemedia

Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska objęli nowe stanowiska w domu mediowym Codemedia. Kaniewski został group account directorem, a Suwińska i Świderska - account managerami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako group account director w Codemedia Piotr Kaniewski będzie odpowiadał będzie przede wszystkim za nadzór nad teamami accounckimi, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie i prezentację najważniejszych ofert oraz prowadzenie kluczowych projektów. Poprzednio zajmował w firmie stanowisko media managera, a z branżą mediową jest związany ogółem do 15 lat. W latach 2000-2009 pracował w MPG, gdzie pełnił kolejno funkcje media plannera/buyera i media managera. W latach 2009-2011 był media managerem w Mediasense, w listopadzie ub.r., kiedy doszło do fuzji Mediasense z Codemedia, zaczął prowadzić zespół powstały w wyniku połączenia firm.

Iwona Suwińska (na zdjęciu z lewej) jako account manager będzie nadzorować w Codemedia kampaniami displayowe. W firmie pracuje od 2009 roku, dotychczas pełniąc funkcję senior media plannera. Wcześniej przez 3 lata była project coordinatorem w Euro RSCG Marketing House.

grafika

Z kolei Barbara Świderska jako account manager w Codemedia będzie nadzorować planowanie i kupowanie mediów dla klientów z branży e-commerce. W firmie pracuje od 2 lat, a wcześniej była związana m.in. z niemieckim serwisem turystycznym Holiday Check oraz biurem podróży Neckermann Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa