Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska awansowali w Codemedia

Piotr Kaniewski, Iwona Suwińska i Barbara Świderska objęli nowe stanowiska w domu mediowym Codemedia. Kaniewski został group account directorem, a Suwińska i Świderska - account managerami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako group account director w Codemedia Piotr Kaniewski będzie odpowiadał będzie przede wszystkim za nadzór nad teamami accounckimi, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie i prezentację najważniejszych ofert oraz prowadzenie kluczowych projektów. Poprzednio zajmował w firmie stanowisko media managera, a z branżą mediową jest związany ogółem do 15 lat. W latach 2000-2009 pracował w MPG, gdzie pełnił kolejno funkcje media plannera/buyera i media managera. W latach 2009-2011 był media managerem w Mediasense, w listopadzie ub.r., kiedy doszło do fuzji Mediasense z Codemedia, zaczął prowadzić zespół powstały w wyniku połączenia firm.

Iwona Suwińska (na zdjęciu z lewej) jako account manager będzie nadzorować w Codemedia kampaniami displayowe. W firmie pracuje od 2009 roku, dotychczas pełniąc funkcję senior media plannera. Wcześniej przez 3 lata była project coordinatorem w Euro RSCG Marketing House.

grafika

Z kolei Barbara Świderska jako account manager w Codemedia będzie nadzorować planowanie i kupowanie mediów dla klientów z branży e-commerce. W firmie pracuje od 2 lat, a wcześniej była związana m.in. z niemieckim serwisem turystycznym Holiday Check oraz biurem podróży Neckermann Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela