Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco

Do zespołu firmy KRM, zarządzającej sklepami marki obuwia Ecco, dołączył Piotr Kreft. Objął stanowisko head of marketing and e-commerce operations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco
Piotr Kreft

Na nowym stanowisku Kreft odpowiada za zarządzanie globalnymi operacjami marketingowymi i e-commerce we wszystkich kanałach, dział obsługi klienta, a także wdrożenie strategii omnichannel.

Z branżą e-commerce i marketingową Piotr Kreft jest związany od 11 lat. Poprzednio pracował w The Heart Warsaw, gdzie wdrażał innowacje rozwiązania z zakresu omnichannel w ramach współpracy z, m.in. Carrefour, Axa, Mastercard, czy Philips.

Doświadczenie gromadził również w Fashion House Group i portalu Groupon.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem